Loading...

Lelaki Ini Menikahi Anjing, Bosan Dengan Perempuan Mungkin



Ada lelaki menikahi anjing nya sendiri, lelaki menikahi anjing ini berlaku di banyak tempat di dunia ini. Memang dunia sudah semakin tua dan semakin gila saja, inilah yang patut kita katakan, bagaimana tidak dua lelaki lebih memilih menikahi anjing dari pada wanita. Ini bukanlah filem tapi sebuah kenyataan yang patut anda ketahui. Perkahwinan lelaki dengan seekor anjing ini berlangsung di dua tempat iaitu di India dan Australia. Untuk yang di India sudah berlangsung agak lama. Lelaki bernama Selvakumar nekad berkahwin dengan anjing betina bernama Silva.

703302


[imagetag] 






Sebenarnya perkahwinan tersebut lebih pada penebusan dosa kerana lelaki itu telah merejam dua anjing dengan batu hingga mati 15 tahun silam. Setelah anjing itu terbunuh, Selvakumar mengalami lumpuh dan kehilangan pendengaran serta kemampuan bicaranya. Kerana merasa terkena kutukan dia memanggil seorang dukun dan dukun tersebut mengatakan kalau mau hilang kutukannya Selvakumar harus berkahwin dan hidup bersama anjing.

Pernikahan Lelaki dengan anjing yang kedua adaah di Australia, lelaki bernama Joseph Guiso menikahi anjing peliharaannya yang bernama Honey. Pernikahan itu berlangsung di Taman Laurel, Bandar Toowoomba Guiso. Awalnya Guiso mengadopsi Honey lima tahun lalu. Kemudian dia merasa bersalah pada Honey kerana hidup serumah dengannya tanpa ikatan apa-apa.

Kerana alasan itulah kemudian Dia menikahi Anjing itu, dan dilakukannlah perkahwinan tersebut dengan dihadiri 30 rakan serta keluarganya. Pernikahan tersebut berlangsung sangat khidmat seperti layaknya perkahwinan dengan wanita.

Ketika melakukan pernikahan tersebut Guiso mengucapkan sumpah pada anjing tersebut, "Kau adalah sahabatku dan membuat hidupku lebih baik". Tapi sayang anjing itu tidak mengatakan apa-apa, namanya juga anjing. Walaupun anjing itu diam saja, Guiso menganggapnya sebagai jawapan ya.

Dedic Ahmad
Lelaki Ini Menikahi Anjing, Bosan Dengan Perempuan Mungkin
By Pemulung News
Published: 2013-02-03T00:46:00-08:00
Lelaki Ini Menikahi Anjing, Bosan Dengan Perempuan Mungkin
5.0 99 reviews
Lelaki Ini Menikahi Anjing, Bosan Dengan Perempuan Mungkin
Posted by: Risalahati Dedic Ahmad Updated at: 00:46